KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery lanseaza cea de-a opta editie a programului „Vreau in clasa a noua”, in parteneriat cu World Vision Romania

In luna octombrie, pentru al optulea an consecutiv, KFC si Pizza Hut sprijina programul World Vision Romania – „Vreau in clasa a noua” printr-o campanie de strangere de fonduri desfasurata in toate restaurantele din tara. Campania are ca scop sustinerea a cel putin 75 de copii cu posibilitati financiare limitate, din zonele rurale ale Romaniei, pentru a-si continua studiile la liceu. Dupa succesul editiei din 2014, cand a fost stransa o suma-record de 75,000 de euro, Pizza Hut Delivery se alatura campaniei, oferind clientilor posibilitatea sa doneze in locatii odata cu ridicarea comenzilor.

Intre 1 si 31 octombrie, oricine poate dona in urnele special amenajate din restaurantele KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery, indiferent de suma donata si fara a fi nevoit sa cumpere ceva.

Poster - Vreau in clasa a noua

Datorita rezultatelor peste asteptari ale editiei din 2014, 93 de copii si-au putut continua studiile la liceu, cu 23 mai multi fata de obiectivul initial. Fiecare elev din program este sustinut cu o bursa lunara de 250 de lei pentru a putea acoperi cheltuielile specifice scolii.

Multumita clientilor, angajatilor si tuturor celor care ne-au sprijinit in campania „Vreau in clasa a noua” am reusit anul trecut sa ajutam 93 de copii. In cei sapte ani de cand am inceput colaborarea cu World Vision Romania, am ajutat 717 copii sa-si continue studiile si sa faca pasi spre un viitor mai bun. In 2015 speram sa depasim din nou asteptarile si sa sustinem mai multi copii, care astfel sa-si construiasca speranta unui viitor mai bun, iar noi, o societate mai buna si mai pregatita”, declara Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery Romania.

Copiii sunt resursa cea mai de pret a unei tari pentru ca ei vor construi viitorul. Si cum jumatate din copiii Romaniei traiesc in mediul rural, unde riscul de saracie este de sase ori mai mare decat in mediul urban, nu putem ramane indiferenti. Doar unul din patru copii de la tara merge la liceu. Ceilalti, din lipsa de resurse financiare si de educatie in randul parintilor, raman acasa. Prin programul <<Vreau in clasa a noua>> ne asumam rolul de a veni in intampinarea acestor copii, oferindu-le burse scolare pe toata perioada liceului. Suntem foarte recunoscatori sa-i avem alaturi de noi in aceasta calatorie pe prietenii si partenerii nostri din cadrul companiilor KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery a caror daruire si implicare ne onoreaza, ne incurajeaza si ne motiveaza sa mergem mai departe.”, declara Cristina Mosteanu, Director Marketing World Vision Romania.

In campania din acest an, prin intermediul canalelor de social media, KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery propun tuturor fanilor sa impartaseasca povesti, amintiri si emotii din liceu si sa transmita mai departe mesajul campaniei, folosind hashtag-ul #anideliceu.

Ambasadorul proiectului este, pentru al treilea an consecutiv, Dani Otil. Acesta sustine in continuare campania de strangere de fonduri, dupa ce anul trecut a scos la licitatie prima sa casca de motociclist, iar banii au fost donati pentru programul „Vreau in clasa a noua”.

Copiii sustinuti prin program traiesc in zone rurale din judetele Dolj, Ialomita, Valcea, Cluj, Iasi si Vaslui si sunt selectati in functie de situatia financiara a familiei, de rezultatele scolare, dar si de dorinta lor de a merge mai departe cu studiile. In ultimul an, toti elevii din clasa a 12-a din program au promovat examenul de Bacalaureat si 35 dintre acestia au devenit studenti. In total, 207 copii sustinuti de World Vision Romania au urmat o facultate precum cea de Matematica, Constructii de Masini, Marketing, Arte Plastice, Geografie, Drept, Telecomunicatii, Finante, Banci, Medicina Veterinara, Medicina, Asistenta Sociala sau Academia de Politie.

Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare initiativa internationala din sectorul privat, lansata de YUM! Brands Inc. al carei beneficiar este World Food Programme, o subsidiara a Organizatiei Natiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfasoara in peste 130 de tari si teritorii si in mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut si Taco Bell, implicand aproape 1,5 milioane de angajati.

 

Despre KFC

 

KFC Corporation, cu sediul in Louisville, Kentucky, este cel mai popular lant de restaurante specializat in produse din carne de pui din lume. KFC este recunoscut prin Reteta Originala®, Extra Crispy™, Kentucky Grilled Chicken® si Extra Crispy™ Strips, Aripioare picante™, Go Cups, Famous Bowls, Pot Pies, sandvisuri de pui proaspat preparate, biscuiti si garnituri. Exista peste 19,400 de locatii KFC in 120 de tari si teritorii din intreaga lume. KFC Corporation este subsidiara a Yum! Brands, Inc., Louisville, Ky. (NYSE: YUM.)

In Romania, lantul de restaurante KFC este operat in sistem de franciza, licenta pentru Romania fiind acordata in 1997 companiei US Food Network si numara 55 de restaurante atat in Bucuresti, cat si in alte orase precum Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitesti sau Brasov. De asemenea, KFC Romania opereaza si un restaurant la Chisinau, Republica Moldova.

 

Despre Pizza Hut

 

Pizza Hut, lantul de restaurante cu un concept casual, opereaza pe piata romaneasca din 1994 sub contract de masterfranciza acordat companiei American Restaurant System. Pizza Hut a venit in Romania in 1994, odata cu deschiderea primei locatii din Calea Dorobantilor, iar in prezent detine noua restaurante in Bucuresti, doua in Cluj si cate unul in Iasi, Constanta, Ploiesti, Timisoara, Brasov si Oradea. Mai multe detalii puteti afla pe www.pizzahut.ro si pe pagina de Facebook Pizza Hut Romania.

Pizza Hut este singura companie producatoare de pizza ce a fost nominalizata in Top 10 francize in 2009 de catre Revista Entrepreneur. Compania a inceput acum 57 de ani in Wichita, Kansas, iar in prezent detine aproape 13.600 de restaurante in 90 de tari. Pizza Hut este subsidiara a Yum! Brands, Inc., unul dintre cei mai mari francizori la nivel international.

 

Despre Pizza Hut Delivery

 

Pizza Hut Delivery, conceptul de livrare la domiciliu lansat de Pizza Hut, furnizeaza produse numai la pachet si prin livrare. Compania a intrat pe piata romaneasca in decembrie 2007, odata cu deschiderea primei locatii in zona Vitan din Bucuresti, printr-un contract de masterfranciza acordat companiei American Restaurant System. In prezent, Pizza Hut Delivery detine 8 unitati in Bucuresti si una in Cluj – Napoca. Pizza Hut Delivery este subsidiara a Yum! Brands, Inc., cea mai mare companie de lanturi de restaurante si unul dintre cei mai mari angajatori la nivel mondial.

 

 

Despre World Vision Romania

World Vision Romania este o organizatie crestina, care desfasoara programe de interventie umanitara de urgenta, dezvoltare si advocacy punand in centrul activitatii sale bunastarea copilului. Organizatia se concentreaza asupra muncii cu copiii, familiile si comunitatile, in scopul depasirii saraciei si nedreptatii. Inspirata de valori crestine, fundatia lucreaza cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasa, etnie sau gen.

World Vision Romania face parte din parteneriatul World Vision International prezent in aproape 100 de tari din intreaga lume. In 25 de ani de prezenta in Romania, ajutand peste 500.000 de copii si adulti, in aproape 400 de comunitati din 8 judete.

World Vision Romania crede in dreptul la sanse egale pentru copiii de la sate si de la oras si de aceea in comunitatile rurale unde este prezenta desfasoara programe de dezvoltare comunitara pe termen lung cu focus pe educatie si reducera abandonului scolar, sanatate si protectia copilului, agricultura si dezvoltare rurala, angajament civic si crestin. Copiilor li se faciliteaza astfel accesul la conditii de viata mai bune prin dezvoltarea durabila a comunitatii in care traiesc. Proiectele World Vision se concentreaza pe transformarea comunitatilor si membrilor acestora pentru a realiza o viata implinita pentru fiecare copil.