Cu ocazia Impact Day, angajaţii Discovery Channel au fost alături de 129 de copii din jud. Ialomiţa

La sfârşitul lunii septembrie, 25 de voluntari de la Discovery Channel au adus bucurie celor 129 de copii de clasele 0-4 de la Liceului Tehnologic Fierbinţi, jud. Ialomiţa, cu ocazia Impact Day – o zi în care Discovery Channel își încurajează angajații, în fiecare an, la nivel global, să se implice în cauze sociale locale.

În acest an, Impact Day a avut ca temă Food and Living iar activitatea în sine, organizată prin colaborarea celor 25 de voluntari de la Discovery Channel cu echipa de Marketing World Vision România şi echipa Biroului Zonal Ialomiţa, a constat în prepararea de gofre delicioase pentru cei mici.

Astfel, voluntarii au donat patru aparate de făcut gofre şcolii din Fierbinţi şi, alături de Pastry Chef Gabriela Pascaru de la Dr. Oetker, invitat special, au pregătit cu entuziasm aluatul, au copt gofrele şi le-au ornat pentru cei 129 de copii care le-au primit şi savurat cu bucurie. Mai mult decât atât, copiii au aflat care este tradiţia preparării de gofre, cum a apărut, precum şi o reţetă pe care o pot replica fie acasă, fie la şcoală, cu ajutorul aparatelor donate.

Pentru a comunica cu mai multa uşurinţă şi a se cunoaşte mai bine, voluntarii de la Discovery Channel alături de echipa World Vision i-au implicat pe cei mici în jocuri educative şi de echipă. Pe lângă donaţia aparatelor de făcut gofre, fiecare copil a primit, din partea Discovery Channel, câte un ghiozdan echipat cu caiete şi carioci.

,,Vă mulțumim pentru implicarea de care ați dat dovadă pe tot parcursul proiectului, care a făcut ca evenimentul Discovery Impact Day să fie unul de succes, pentru ajutorul acordat în realizarea unei zile de voluntariat atât de semnificativă pentru colegii noștri și în special pentru bucuria adusă copiilor din satul Fierbinți. Ne-a făcut o reală plăcere să cunoaștem această echipă minunată de oameni, se pare că toată lumea a avut o zi incredibilă, și asta este mulțumită fiecăruia dintre voi!” ne-au mărturisit Anita Zană şi Patrick Arman de la Discovery Channel.

,,Impact Day este un prilej minunat pentru personalul de la Discovery să devină voluntari pentru o zi, să vadă cu ochii lor cum este viaţa în comunităţile rurale şi să aducă un zâmbet celor care au cea mai mare nevoie de ajutor. Ne-am bucurat ca anul acesta ne-au ales pe noi ca parteneri, că au reuşit prin intermediul nostru să facă o bucurie copiilor din Fierbinţi, le-au pregătit gofre împreună cu pastry chef Gabriela Pascaru de la Dr. Oetker, le-au împărtăşit reţete, s-au jucat cu ei şi la final le-au oferit nişte donaţii care să îi ajute pe parcursul anului şcolar. Şi, dat fiind că voluntarii sunt o specie pe cale de dispariţie, sperăm ca şi cei de la Discovery să fi avut parte de o experienţă frumoasă care să îi scoată din rutina urbană,” a spus Diana Guth, coordonator voluntari Biroul Zonal Ialomiţa.

,,Un eveniment minunat, plin de zâmbete şi veselie, atât ale copiilor, cât şi ale voluntarilor Discovery implicaţi. Pe scurt: o sursă de inspiraţie pentru a sprijini astfel de parteneriate ce susţin dezvoltarea copilului,” a spus Bianca Pătrăşcuţă, Brand Coordinator, World Vision România.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.