Despre proiectele World Vision Romania la Targul ONG

Luna aceasta,  Fundatia World Vision Romania a fost prezenta la o noua editie a Targului ONG, gazduit de holul central al Bibliotecii Judetene „Antim Ivireanul”,  Ramnicu Valcea. Evenimentul, organizat de Centrul Europe Direct in cadrul suitei de activitati dedicate Zilei Europei, a avut scopul de a oferi asociatiilor si fundatiilor active de pe raza judetului Valcea posibilitatea de promovare a propriilor proiecte.

_DSC1286
Echipa de marketing-comunicare a Biroului Zonal Valcea, a fructificat aceasta oportunitate, prin amplasarea la eveniment a unui stand de prezentare cu materiale offline pe tematica centrala a proiectului strategic de Masa Calda. Au fost promovate cu acest prilej campaniile de SMS si 2%, dar si obiectivul Fundatiei World Vision Romania de asigurare a unei educatii de calitate pentru toti copiii.
_DSC1278
Pe parcursul celor 2 ore alocate de organizatorii acestui targ, am reusit sa interactionam cu cateva zeci de persoane, deopotriva adolescenti, tineri, adulti, elevi, participanti, parinti ori  reprezentanti ai autoritatilor locale.
_DSC1257
Le-am prezentat vizitatorilor nostri situatia ingrijoratoare a copiilor aflati in nevoie cu care lucram, din perspectiva saraciei, a  posibilitatilor – uneori inexistente ale familiei, de asigurare a unui minim de alimentatie necesar, dar mai ales, a nevoii urgente ca acesti copii, care adorm seara de seara flamanzi, sa se bucure de o masa calda la scoala si sa aiba in acelasi timp parte de activitati de tip after-school in fiecare zi, dupa orele de curs.
_DSC1297
Prezenta World Vision Romania la targ a fost foarte apreciata de participanti. Am fost felicitati pentru amenajarea standului dar, in mod special, pentru derularea in judetul Valcea a proiectului de Masa Calda.
_DSC1282
Vizitatorii nostri au trimis pe loc SMS-uri cu textul PAINE, fiind incantati de metoda atat de simpla de a sustine financiar proiectul, au completat formulare 2% si au promis ca le vor povesti despre campania de SMS si prietenilor lor.